Cyber Complex
Cyber Complex'e hoş geldiniz! 2041 yılında küresel şirketler ülkeler değiştirdi ve nörolof arayüzü bir çalışma şartı oldu - hayatta kalmak için bir gereklilik ... Her şey ve herkes bağlandı. Her hareket izlenmekte ve bireysellik için artık yer kalmamaktadır. Onunla yaşamak öğrendi - zorundaydık. Global kaynakların yüzde 55'ine sahip olan Avrasya V-Eye Corporation, nüfusun verimliliğini artırmak amacıyla geliştirilen yeni bir zorunlu beyin modunu yerleştirmeye başladı. İşe yaradı - ancak insanların bunu beklediği şekilde değil. Yeni implant bize özgür iradesinin son hurdasını soydular ve insanlar son bireyselliği kaybettiler. Fakat bu toplam kontrol ortamında, yavaş yavaş, yıllar geçtikçe bazıları insanlığını geri kazanmak için uyanmaya başladı. Bazılarımız bir araya geldi ve bir direniş oluşturdu. Cyber Complex'i işgal etmek için V-Eye donanımını değiştirdik. V-Eye'ın insanlığı köleleştirmeyi durdurmak için bugün bize katılın. Bir direnç işe alıştırması olarak, değiştirilmiş bir H4C Kiti ve direnç modu veritabanına erişeceksiniz. Yeni ortamlar yaratmak ve test etmek için Siber Kompleks Simülatörüne erişeceksiniz. H4C Kitinizi nasıl kontrol edeceğinizi ve düğümleri yumuşatmak, tarayıcılardan kaçınmak ve Cyber Kompleksi'ni derinleştirmek için kümeleri yakalamayı öğrenin! Direnişe şimdi katıl! Oyun hakkında Cyber Complex, 60s tarzı Sci-Fi ortamında Strateji, Kule Savunma ve Arcade öğelerinin benzersiz bir karışımıdır. # PAC-TICS Oyunu edelim! Direnişin bir parçası olun ve V-Eyes komplo planlarını açın. Siber bölgede oturum açın ve Kümeleri yakalama, düğümler üretme ve düşman Tarayıcılardan kaçınma yöntemlerini öğrenin. Kampanya, Hayatta Kalma, Yerel 2P Coop / Versus modları arasında seçim yapın ve Pac-Tics'inizi geliştirin! Sonsuz farklı aşamalarla ve patronlarla savaşın. Mod'ların kilidini açın ve H4C Kitinizi oyun stilinize uyacak şekilde yükseltin. Entegre Sahne Editörü ile sınırsız yeni sahneler oluşturun ve kendi sahnelerinizi oynayın! Size tek başına veya bir arkadaşınızla dünya çapında zaman kazandıran liderlik pozisyonları için beceri ve mücadele gösterin. Benzersiz, kutupsal mekaniğe dayalı Pac-Tics Oyunu'nun sonsuz tekrarlanabilirlik keyfini çıkarın. Cyber Complex'i hakim misiniz?