Curved Space
Atari klasiklerindeki gibi, düşman ateşinden kaçarken, boyutlar arası böcekleri patlatırken ve bazı devasa canavarlarla mücadele ederken oyuncuların silah güçlendirmeleri ve yükseltmeler araması gerekiyor. Hikâye ile ilerleyen mücadelede dövüşürken oyunu öğrenmek kolay ancak lider tablolarında zafere giden yolda ustalaşmak zor. Önemli Özellikler Geleneksel Shoot 'em up Yeniden Canlandırıldı: Eğimli 3D uzayda yüksek enerjili geleneksel 2D shoot 'em up'ın tadını çıkar. Duvarlara tırman, çevrenin diğer tarafına geç ve nefes kesen olayları deneyimle. Tarzını Oyna ve Lider Tablolarında Zirveye Çık: Mücadelede uzay pilotunun korkutucu yolculuğunu deneyimle, yeni görevler edin, becerilerini test et ve Günlük yarışlar, Arena, Hayatta Kalma ve Sonsuz oyun modlarında lider tablolarındaki yerini al. Synthwave ile Gezin: Scandroid, 3Force ve Fury Weekend gibi sanatçıları içeren FiXT Neon ortaklığındaki yüksek enerjili synthwave fon müziği ile havaya gir. Yükselt ve Onları İndir: Bir sürü yetenek ve silah yükseltmesi topla. Silahlar çeşitlidir (lazerlerden alev silahlarına ve çim biçme makinesine kadar!) ve aşırı hızlı durumlarıyla donatılmıştır! Modlar Mücadele: Galaktik örümcek istilasının ortasında bir enerji hasatçısı rolünü üstlen. Meteorlar, uzay istasyonları ve diğer galaksiler arası sahnelerdeki istilayla mücadele ederken seçimlerin oyunun kahramanı olarak üç farklı versiyondan birini üstlenmeni sağlar. Her bir versiyon hikâyeyi farklı yöne götürür. Arena: Adını yerel lider tablosuna taşımak için mücadeleden 60 rastgele görev üstlen. Hayatta Kalma: Yeni, daha zor bir görev sunan her bir istila dalgasında savaş. Sonsuz: Oyunun önüne çıkardıklarına adapte oldukça ek hedeflerin yanı sıra, mücadeledeki rastgele görev dalgalarıyla savaş. Günlük Yarış: Bu günlük yarışı tamamlamak ve olası en yüksek skoru elde etmek için her gün bir yarışa katıl. Bugün lider tablosuna giremedin mi? Ertesi gün daima yeni bir görev vardır.