Cuisineer
Anne babasından sürpriz bir mektup alan bağımsız maceracı Pom derhâl evi Paell'e dönüyor ancak görüyor ki anne babası ortadan kaybolmuş ve çok sevdikleri restoranları terk edilmiş. Dağ gibi borçla ve iyi yemek yapan bir yere ihtiyaç duyan bir köyle baş başa kalan Pom, bulabileceği en nadir baharatları, en seçkin etleri ve en değerleri sebzeleri bulmak ve anne babasının hayalini canlı tutabilmek için zindanların en derinlerine dalmalı. Maceracılıktan restoran işletmeciliğine geçiş yapan Pom olarak zindanlara dal ve fırtına gibi yemek hazırla! Cuisineer'in yemek odaklı aksiyonu, senden yemeğini zor yoldan yapmanı talep ediyor: Malzeme bulmak için zindanlara dalarak. Yemek yapma aletlerini dev tavuklara, ağır silahlı karideslere, ateş püskürten biberlere ve diğer tehlikelere karşı kullan, yolculuk sırasında da boba tea yudumla. Yerel zanaatkârlarla çalışarak mutfağını kişiselleştir ve yemek salonunu, hazırlayacağın nadir tarifleri denemek için can atan sadık müşterilerinin ihtiyaçlarına göre şekillendir. Cuisineer'in Xbox Series X/S ve Windows Store çıkışı, sürükleyici oynanışı yeni silahlar, yıllık festivaller, gardırop özelliği ve işleri bahatlandıracağı kesin olan başka taze içeriklerle daha da zenginleştiriyor ve lezzetlendiriyor. Zindanlardan Oluşan Bir Büfe Yabani Yeşillik, Keskin Körfez, Bodur Bataklık ve her ziyaret ettiğinde boyutu, şekli ve içinde bulunan kaynakları rastgele değişen başka bölgeleri keşfet. Kendi Leziz Aşçılık Deneyimini Oluştur Çıtır sebzeli böreklerden zengin aromalı Hindistan cevizi reçeline, bol kızarmış limon kabuklu çıtır tavuklardan meyvelerle süslenmiş tatlı atıştırmalıklara kadar 100'ün üzerinde farklı tarif pişir. Müşterilerine özel yiyecekler hazırla ve yerli zanaatkârların da yardımıyla mutfağını ve yemek salonunu özelleştir. Savaş Çeşnilerini Öğren Pişirme, zehirleme, zincirleme şimşekler indirme ve başka fantastik etkilere sahip olan Tuzlu, Ekşi, Tatlı, Acı, Leziz, Soğuk ve Sıcak tatlarla canavarları ve rakiplerini hakla. Savaşa Spatula, Uskumru, Kılıç Balığı ve yeni eklenen Konpeito Yumruk silahları gibi özel mutfak gereçleriyle ve gurme ekipmanlarıyla da girebilirsin! Görevlerini Paket Yaptır Paell, İnci Çayı satıcısı Naicha'dan dost canlısı koca demirci Alder'a kadar arkadaşlık kurabileceğin tatlı insanlarla kaynıyor. Zindanlara dalarken bir gözün kasaba halkının ihtiyaç duyabileceği eşyalarda olsun. Karşılığında altın, yeni eşyalar ve aşçılık kariyerinle birlikte maceralarını da yeni zirvelere taşıyabilecek daha fazla tarif ödülü alabilirsin!