Cthulhu: The Cosmic Abyss
Sene 2053. Dünya genelinde okült tehdit giderek daha belirgin bir hâl alırken akıl almaz olaylar da artış gösteriyor. Yeryüzü kaynaklarının gitgide azalmasıyla birlikte güçlü şirketler, uyandırmak üzere oldukları kadim dehşetten habersiz bir şekilde okyanusların keşfedilmemiş derinliklerine yöneliyorlar. İlhamını Lovecraft’tan alan bu gerilim dolu oyunda, madencilerin Pasifik Okyanusu'nun derinliklerindeki gizemli kayboluşunu araştırmakla görevlendirilen Noah karakterini oynuyorsun. Sana rehberlik edecek olan yapay zekâ Key’in yardımıyla, devasa boyutlarda antik bir batık şehir olan R’lyeh’in labirent gibi uçsuz bucaksız hapishanesini keşfet ve Cthulhu’nun etkisiyle günbegün yayılan çılgınlığa karşı koy. Bu şehrin derinliklerinde, gerçeklik anlayışını altüst edebilecek bir sır yatıyor. AKILALMAZ OLAYLARI GÜN YÜZÜNE ÇIKAR Akıl sağlığının sınırlarını zorlayacak kâbuslarla ve kozmik yaratıklarla yüzleş. Lovecraft’ın mitosunun fütüristik bir biçimde yeniden yorumlandığı bu yolculukta efsanevi batık şehir R’lyeh’i keşfet. Ancak dikkatli ol: ne kadar derine inersen, zihnin de Cthulhu’nun amansız etkisine o kadar yenik düşer. ZİHNİNİN SINIRLARINI ZORLA Yapay zekâlı yoldaşın Key ile birlikte karanlığa dal. İpuçlarını takip et, bilgileri bir araya getir, dedektiflik becerilerini geliştirerek sürükleyici ve karmaşık bulmacaları çöz. Gizli gerçekleri ortaya çıkar ve vakayı çözme yolunda ilerlerken görünenin ötesine bakmayı unutma. Her gizemde, keşfedilmeyi bekleyen dallanıp budaklanmış yollar ve gizli geçitler var. UNUTULMAZ BİR ÖYKÜSEL DENEYİM Interpol’ün okült olaylarda uzmanlaşmış gizli bir birimi olan Ancile’nin bir ajanı olarak, sinematik hikâye anlatımıyla hayat bulmuş karmaşık karakterlerle dolu sürükleyici bir öyküye atılacaksın. Seçimlerinin ve bakış açının Noah’ın kaderini şekillendireceği bu kâbus dolu dünyada, zengin ve katmanlı bir anlatıya sahip birinci şahıs korku-dedektiflik macerasına kendini bırak. Unreal Engine 5 ile güçlendirilmiş Cthulhu: The Cosmic Abyss, fizik kurallarını altüst eden akılalmaz ortamlar sunarak sürükleyici hikâye anlatımının sınırlarını daha da yukarılara taşıyor.