Crossy Road Castle
Bu macera dolu, çok oyunculu platform video oyununda, Crossy Road ekibiyle birlikte kalelere tırman. Topları ateşle, gökkuşaklarına bin ve hiç bitmeyen seviyelerden oluşan labirentte yolunu bul. Daha da kargaşa dolu bir eğlence için iş birliği modunda arkadaşlarınla oyna! BİRLİKTE OYNA İş birliği içeren, çok platformlu, çok oyunculu video oyunu eğlencesi! Tek başına da oynayabilirsin ama her şey dostlarla daha eğlencelidir, değil mi? TEKRAR TEKRAR OYNA Tuzaklar, platformlar ve canavarlarla dolu binlerce kat. Kuleler her seferinde baştan oluşturulur ve her defasında farklı olur! HER ŞEYİ TOPLA Açmanı bekleyen 150'den fazla karakter ve pek çok özelleştirme seçeneği. Şapkalar! Aptal şapkalar, güzel şapkalar, yumurta şapkalar, O KADAR ÇOK ŞAPKA VAR Kİ. SEZON MÜCADELELERİNDE OYNA Tırmanma becerilerini özel Mücadele Etkinliklerinde sına ve en iyi skoru elde etmek için yarış! Ödülleri ve övünme hakkını kazan! TÜM KULELERİ AÇ Maceranda ağaç evleri, uzay limanlarını, karlı zirveleri ve yüksek şeker kalelerini aş! Her kulede benzersiz dünyalar, mekanikler ve düşmanlar bulacaksın. KESİNLİKLE SIR YOK Bir tane bile yok, boşuna arama.