Cozy Bundle
COZY GROVE: Sürekli değişen lanetli bir adada kamp kuracağın yaşam simülasyonu oyunu Cozy Grove'a hoş geldin. Hayalet İzcisi olarak her gün adayı gezerek yeni sırlar keşfedecek ve buradaki hayaletlere yardımcı olacaksın. Kısa zamanda çok şey başararak Cozy Grove'a eski rengini ve neşesini yeniden kazandıracaksın! Özellikler: - Bir hayalete yardım ettiğinde canlanan; harika, dinamik ve elle çizilen manzaralar. - Bulabileceğin ve arkadaş olabileceğin onlarca unutulmaz karakter ve hayalet. Her hayaletin zamanla çözeceğin eşsiz ve derin hikâyesi. - Hayalet hayvanlar topla, dekorasyonlar oluştur, balık tut ve daha fazlasını yap! - Hikâyeyi keşfet, adayı renklendir ve çok daha fazlasını deneyimle; aylarca sıkılmayacaksın. Cozy Grove da gerçek zamana bağlıdır ve her gün 30 ila 60 dakikalık yeni görevler sunar. Görevlerin ardından dilersen balık tutabilir, bir şeyler üretebilir veya gönlünce çevreni süsleyebilirsin! FRESHLY FROSTED: Dünyanın en güzel donut fabrikasında bulmacalar çöz! Bulmacada Mükemmellik Düzinelerce baş döndüren donut ikilemi seni bekliyor, özel bulmaca tutkunu tatmin etmek için 144 bulmaca var. Ayırıcılardan iticilere, birleştiricilere ve klonlayıcılara, karıştırıcılara, ışınlayıcılara ve daha fazlasına kadar heyecan ve keyif verici çok sayıda mekanik var! Nefis Donutlar En sevdiğin donut hangisi? Tatlı ve süsleme şekerli olan mı... nefis jöle dolgulu olan mı... yoksa olağanüstü akçaağaç aromalı dikdörtgen donut mu? Peki bal kabağı, kar tanesi veya yıldız şeklinde donuta ne dersin? Pastacılık olasılıklarının yer aldığı tatlı bir gökyüzü resmini keşfederken bir sürü tuhaf şekil bul. Rahatlama Zamanı Pozitiflik odaklı bir hikâye eşliğinde sunulan samimi cesaretlendirme, her bulmacada sana rehberlik eder. Tatlı Memnuniyet Hoş pastel tonlar ve büyüleyici makineler içeren tatmin edici sahneler, ilgini çekerek seni hipnotize edecek! Bir düzine donut kutusunun her biri, kendi büyüleyici aromasını beraberinde getirir; bir sonbahar lezzeti, bir yudum yaz, kışın fısıltısı. Güneşli günler. Ayın altında geçen geceler ve kendi has bir ezgiye sahip bir sürü dünya. Bu pastel renkteki gökyüzünün şarkılarının tümü eşsiz ve her biri, sen yolunu bulup oynamak için fabrikanı kurduğun zaman zirveye ulaşır!