Costume Set "Halloween"
Eren, Mikasa, Levi ve Armin'e yeni giysiler verin. Bir Halloween motifi olan bir kostüm giyerek savaş alanına biraz lezzet ekleyin. Not: Gereksiz bir satın alma işleminden kaçınmaya dikkat edin. *If you bought the costumes for A.O.T. 2, Xbox One, you can still use them, but you need to download the content again. *Mikasa Kostümü "Yaz Festivali" dahil olmak üzere tam 16 kostüm içeren Kostüm Tam Seti, Aralık ayında özel bir fiyatla sunulacak.