ChildStory
Kuzeyin uzak bir kasabası, günlük yaşamını sürdürür: Yeni Yıldız Festivali’ne hazırlanır, sokakları süsler ve kutlamalar yapar. Festival, aylar boyunca tekrar eden bir döngüyle ayrılmaz bir şekilde bağlıdır. Ve Sonya, bu döngünün tam merkezindedir. O, hâlâ anlamaya çalıştığı bir hikâyenin parçasıdır. Nazik, keskin zekâlı ve sayısız sorusu olan bir kız, karlar ve ışıklar arasında cevapları arar. Sonya arkadaşlarına yardım eder, yeni dostluklar kurar, gizli köşeleri keşfeder, ruhlarla savaşır ve bulmacaları çözer. Hareket eder, umuduyla ki yaptığı eylemler anlayışa götürsün. Oyun Özellikleri: * Ayrıntılı piksel sanatıyla izometrik bir macera, sıcak ve canlı bir dünya sunar * Reflekslerinizi ve zekânızı test eden ruhlar ve patronlarla mücadele * Keşfetmeyi sevenler için bulmacalar ve zorluklar * Kendi hikâyeleri olan unutulmaz karakterler: onlarla konuşun, yardım edin ve dostluklar kurun * Kalbi ısıtan ve akılda kalan duygusal bir müzik Döngü devam ediyor.