Chessarama
Chessarama, satranç taşlarını ve bu taşların alışılagelmiş hamle setlerini kullanan, amaçları ve temalarını yeniden tasarlayan tek oyunculu bir oyun koleksiyonudur. Hoş geldin! İşte Chessarama'da bulabileceğin tüm orijinal oyunlar: (1) Çiftlik Hayatı; (2) Ejderha Avcıları; (3) Leydi Ronin; (4) Sokak Futbolu; (5) Son Direniş; (6) Piyon Çılgınlığı; (7) Üstün At; (8) Futbol Satranç. Chessarama oyunlarından bazılarını incele: Ejderha Avcıları'nda, kudretli ejderhayı öldürmek için piyonunu bir yolun sonuna kadar ilerletmen gerekir. Ama bu hiç de kolay değil! Piyon her hamle yaptığında ejderha tüm tahtaya saldırır ve o an savunmasız olan tüm taşlar ölür. Leydi Ronin'de Satranç, Sokoban ile buluşur. Bir Ronin olarak oynarsın (satranç veziri) ve Shogun'a yaklaşmak ve onu öldürmek için diğer parçaları yok etmen gerekir. Taşlar tıpkı satrançtaki gibi hareket eder, fakat Sokoban oyunundaki gibi birbirlerini iterek. Futbol Satranç oyununda, satranç taşlarını kullanarak bir futbol maçı yapılır. Gol atmak için rakibin savunmasını aşmak istiyorsan birkaç hamle sonrasını düşünmen gerekir. Bunlar, Chessarama'da Satrancın nasıl baştan yaratılabileceğine dair sadece birkaç örnektir!