ChainStaff
Gezegenimiz Yıldız Sporlarının saldırısı altında. Dünya'daki canlıları vahşi süper böceklere dönüştürmeyi başardılar. Daha da kötüsü: İğrenç bir uzaylı, yuvası olarak kafana yapışmayı seçti. Tabii iyi haberler de var. Yeni en iyi arkadaşın sana hem mutasyona uğramış sürülerle savaşacak güç hem de savaşın seyrini insanlığın yararına değiştirebilecek bir silah üzerinde kontrol kabiliyeti verdi: ChainStaff. Gerçeküstü manzarayı gezerken zorlu koşullarda kalmış başka askerlerle karşılaşacaksın. Yoldaşlarını kurtaracak mısın yoksa kafandaki uzaylı sesini dinleyip yükseltmeler almak için hasat mı edeceksin? Azim gösterip Yıldız Sporlarını alt etmeyi başarırsan belki herkesi kurtarabilirsin. Kendini de… CHAINSTAFF KULLANIMINDA USTALAŞ Silahı mızrak gibi savurarak uzaylıları ikiye böl. Yere fırlatıp kalkan olarak kullanarak gelen saldırıları durdur. Kancayla hemen hemen her şeye tutun ve sallan. Dönüşen ChainStaff tüm bunları ve daha fazlasını tek bir düğmeyle yapıyor. Gerisi sana kalmış. ÖLDÜN Ezilerek, kalbinden bıçaklanarak, ikiye bölünerek… Türlü türlü iğrenç yollardan ecelinle tanış. Tüm ölümlerden kurtulabilirsin ama bazıları için özel stratejiler gerekebilir. VAHŞİ DÜŞMANLAR Uzaylılar, Dünya'daki canlıları mutasyona uğrattı. Onlarca sıra dışı yaratıkla karşılaşacaksın ve bu yaratıkları geride bıraktıktan sonra ekran dolduran garabetlerle savaşman gerekecek. KORKUNÇ YÜKSELTMELER ChainStaff manzaraları, yolda kalmış askerlerle dolu. Askerleri kurtarmak ve organlarını yemek arasında seçim yapman gerekecek ve benzersiz avantajları olan bu seçimler seni farklı sonuçlara götürecek. 10 ÇILGIN SEVİYE Sarp kayalıkların arasından geçen sis. Ay ışığıyla aydınlanmış buzlu tepelerden esen rüzgâr. Yosunlu uçurumlardan aşağı akan su. Tamamen elle çizilmiş sanat eserleri, seni 70'lerin ve 80'lerin albüm kapaklarından esinlenilmiş canlı bir dünyaya götürüyor. HAVALI MÜZİKLER Yakıp kavuran gitar tınıları ve gümbürdeyen çanlarla heyecan verici ritim seni daima ileri taşıyacak. Broforce ve Warhammer 40k: Shootas, Blood & Teef'in ödüllü bestecisi Deon van Heerden tarafından hazırlanmış klasik metal tema müziklerinin tadını çıkar. Aralarda biraz 70'lerin synth müziği, akılda kalıcı melodiler ve hatta biraz da inek çanı seni bekliyor olacak. Sonra birden kafatası ezerken kafa sallama zamanı için sert parçalara döneceksin.