Cel Damage HD
Dünyanın en çılgın animasyon sürücülerini kontrol ederek arkadaşlarını çılgın silahlar ve müthiş arena tehlikeleri ile yok et! Cel Damage HD, tam bir yerel çok oyunculu oyundur. Dolayısıyla bir yer daha açıp arkadaşların ve ailen ile doyasıya eğlenebilirsin. Tek oyunculu modda ustalaşarak yarışta avantaj kazan! * Dev Çekiç, TNT'li Koyun ve Küçültücü Işın gibi 30+ animasyon silah * 10 eşsiz karakter ve her biri farklı sürüş özelliklerine sahip araçlar * Vahşi batı hayalet kasabasından ay kraterinin içine kadar farklı 13 arena * 3 oyun modu: Yarış, ölüm maçı ve bayrak kapma * 100 Tonlarca eğlence (dikkat et!!)