Causal Loop
HİKÂYE Uzay arkeoloğu Bale, bir uzay dil bilimcisi olan meslektaşı Jen ile birlikte kayıp Tor uygarlığının kalıntılarını incelemek üzere Tor Ulsat'a gelir. Ancak farkında olmadan eski bir uzaylı aygıtı olan Chronolith'i etkinleştirir ve gerçeklik paramparça olur. Jen ortadan kaybolur, Bale ise zamanın döngüye girdiği ve geçmişle geleceğin yankılarının iç içe geçtiği parçalanmış bir dünyada hapsolur. Görev kontrol merkeziyle iletişim kurmak için hiçbir yolu olmayan Bale, sayısız engeli aşmalı, Tor'un kaderini ortaya çıkarmalı ve ona karşı çıkan gizemli güçleri alt etmelidir. Gerçeklik çözülürken ve gerçekler kalıntıların altında kalırken Bale'in tek umudu, sonsuza dek döngüde sıkışıp kalmadan önce Tor'un gizemini çözmektir. ÖZELLİKLER - Akılalmaz Bulmacalar: Kaydet, tekrar kaydet ve tekrar oynat. Eylemlerini kaydetmek ve geçmişteki senin en fazla üç hâlinin yankısıyla etkileşime geçmek için benzersiz "Yankı Dallanması" mekaniğini kullan. Bu kopyalardan yararlanarak bir zamanlar gezinmesi imkânsız sayılan eski uzaylı sistemlerini ustalıkla kullanmayı öğren. - Gizemli Bir Uzaylı Dünyası: Bu uzaylı gezegeninin gizemini çözmeni sağlayacak sırlarla dolu el yapımı on beş bölüm boyunca harika ortamları keşfet. - Duygusal Bir Yolculuk: Karşılaşacağın bulmacaların sürekli olarak arka plandaki anlatıyı destekleyeceği duygusal ve düşündürücü bir hikâyeyle gizemli bir uzaylı gezegenini keşfet. - Tamamıyla Seslendirilmiş Karakterler: Her karakter harika bir oyuncu kadrosu tarafından tamamıyla seslendirilmiştir. - Erişilebilirlik Ön Planda: Tüm oyuncuların Causal Loop'un keyfini çıkarabildiğinden emin olmak için hareket hastalığını önleme, renk körlüğü modu, kontrol ayarları ve niceleri gibi erişilebilirlik seçeneklerine odaklandık.