Cattie
Eski usul bir aksiyon platform macerasında yolculuk ederken cesur kedi tarzında zıpla! Cattie adında çevik bir kedi yavrusu rolünü üstlenirken retro türden platform aksiyonuna hazır ol! Yana doğru ilerlemeli piksel sanatı aşamalarında kedi hassasiyetiyle ilerlerken koş, zıpla, duvardan duvara atla, çömel, sıçra ve düşmanlara vur. 80’lerin klasiklerinden esinlenen Cattie, minimalist siyah beyaz stilde ve akıcı iki boyutlu animasyonlarla sunuluyor. Keşfedilecek 100 seviye var ve hepsi nostaljik bir 8-bit müziği eşliğinde! İlerledikçe zorluklar artacak, kademeli olarak yeni düşmanlar ve sahne mekanikleri eklenecek. Cattie’nin sona ulaşmasına yardımcı olacak becerilere sahip misin?