Cartel Tycoon
80'lerin kurgu Latin Amerika'sında geçen Cartel Tycoon, kokainin önce ABD'yi sonra da tüm dünyayı ele geçirdiği bir dönemin hikâyesini anlatıyor. Aşırı zengin uyuşturucu baronları, binlerce iş fırsatı yaratırken şanlı imparatorluklarına hükmediyor ancak bir şiddet karmaşası, bu suç dünyasını içeriden tehdit ediyor. İsyancı teğmenleri, devlet yetkililerini ve kamuoyunu yönetirken uyuşturucu üretiminden ve kaçakçılık zincirlerinden oluşan bir imparatorluk kur. Rakip gangsterler, DEA, ordu ve hatta CIA bile büyüyen işine tehdit oluşturuyor. Capo öldüğünde tacı veliahdına devredip imparatorluğunu küllerinden tekrar kur. Öne Çıkan Özellikler: Mütevazı çiftçilik işletmeni tarlalar, laboratuvarlar, uçak pistleri ve dahasını içeren devasa bir lojistik sistemine dönüştür. Düzinelerce yükseltme yolu ve sonsuz stratejik kombinasyondan oluşan destansı ölçekteki Tycoon aksiyonu. Capo düştüğünde kontrolü eline almak ve kartelini büyütmeye devam etmek için eşsiz teğmenlerinden birini terfi ettir. İmparatorluğunu büyütmek, teğmenlerin sadakatini korumak ve yozlaşmış politikacılara rüşvet vermek için alın terinle kazandığın paranı akla. Yetkililerden kaç ve kâr sağlama yolunda rakip kartellere meydan oku. Bir araya getirilmiş düzinelerce benzersiz karaktere sahip dinamik hikâye sistemini sınırsız serbest oyun oynanışıyla keşfet. Oyunun dünyasında onlarca saatlik zengin bir hikâye sunan Hikâye modu. Zorlayıcı bir deneyim arayanlar için Hayatta Kalma modu. Kendi kurallarıyla oynamak isteyenler için fazlasıyla özelleştirilebilir Serbest Oyun modu!