Car Parking - Garage Simulator
Car Parking - Garage Simulator, tüm otomobil tutkunları, hız severler ve hassas sürüşten hoşlanan oyuncular için mükemmel bir oyundur! Bu oyunda, ekstrem driftlerden sokak yarışlarına, en zorlu koşullarda gerçekleştirilen sakin ama zorlu park görevlerine kadar birçok farklı modu deneyimleyeceksiniz. Güçlü süper otomobilleri kullanabilir ve onları tamamen kendi zevkinize göre özelleştirebilirsiniz. Performans yükseltmeleri, favori renklerinizi seçme ve aracınızı kişiselleştirme seçenekleri sayesinde hayalinizdeki otomobili oluşturabilirsiniz. Temel Özellikler: ● Lüks Süper Otomobiller: Piyasadaki en hızlı ve en etkileyici süper otomobilleri sürün! Yüksek performanslı klasik araçlardan fütüristik modellere kadar her araç inanılmaz ayrıntılarla tasarlanmıştır. ● Çeşitli Oyun Modları: Ekstrem driftlerden sokak yarışlarına ve karmaşık park görevlerine kadar her görev sürüş becerilerinizi test eder. ● Gelişmiş Özelleştirme: Her otomobili tamamen kendi tercihlerinize göre düzenleyin! Geniş renk seçenekleri arasından seçim yapın, performansı artırmak için yeni modifikasyon parçaları ekleyin veya aracınızın görünümünü değiştirin. ● Sonsuz Seçenekler: İster hassas park yaparak rahatlayın, ister etkileyici driftlerle becerilerinizi test edin ya da büyük bir şehri keşfedin; tüm seçenekler parmaklarınızın ucunda! Her manevranın önemli olduğu unutulmaz bir sürüş deneyimine hazır olun!