BUTCHER
En kolay mod bile “ZOR”! BUTCHER hızlı temposu, 2D nişancısı, kana bulanmış aşk mektubuyla türünün kült klasiklerindendir. İnsanlığın son kalıntılarını silmek için programlanmış bir sayborg olarak tek amacın... hareket eden her şeyi imha etmek. İstediğiniz silahı seçin (elektrikli testereden, tüfekten, el bombasına kadar) ve düşmanları öldürüp yeraltındaki gizli yerlerde, kıyamet sonrası şehirlerde, ormanlarda kendinize yol açın. Yaratıcı olmak isterseniz, düşmanlarınızın acısına son vermenin birçok farklı yolunu bulabilirsiniz – kancalar, lav çukurları, testereler... Hiçbir ölüm eskisi gibi olmayacak. İyi oyundan anladığınız, lav çukurlarına ceset atmak ve kana bulanmış duvarlarsa, BUTCHER tam size göre bir oyun.