Bunny Park
Büyüleyici bir park oluşturmak için türlü türlü dekorasyonlardan ve oyuncaklardan istediğini seç! Parkını geliştir ve yıldızını artırarak yeni tavşanların ilgisini çek. Tavşanlarını mutlu tutmak için okşamayı ihmal etme ama dikkat et uyanmasınlar! Özgün desenleri ve kişilikleriyle tüm tavşanları parkına topla.