Bunhouse
Bunhouse, bitki yetiştirme ve sera yönetimi üzerine odaklanan sevimli, basit ve tavşanlarla dolu bir oyundur. Alacakları su ve ışık miktarını ayarlayarak bitkilerinizle ilgilenin. Keyifli, rahatlatıcı bir oyun için arkadaşlarınızla oynayın ve seranızı geliştirin. Hayat bazen telaşlı olabiliyor. Bazen sadece bir nefes almaya ve tavşanlarla dolu mutlu, küçük bir dünyada rahatlamaya ihtiyaç duyabiliyoruz. Bunhouse’ın temel hedefi de işte bu. Rahatlamak ve keyifli vakit geçirmek için tek başınıza ya da dört arkadaşınızla birlikte oynayabileceğiniz bir oyun. Ortada öldürülmesi gereken bir şey yok, üstesinden gelinmesi gereken biri yok, görevler ya da ödenmesi gereken borçlar yok, sadece sulanması gereken birkaç bitki ve imkanlarla dolu bir sera var.