Buildest
Kısacası bu oyun diğer eşli aksiyon oyunlarına benzer, ancak konusu mimaridir. Seviyeyi keşfet, gerekli yapı malzemelerini üret ve işçilere inşa etmelerini emret. Tek başına veya en fazla 4 kişiyle oynayabilirsin. Mimar olmak kolay: tasarım planını incele, kaynakları topla, inşa emrini ver ve tekrarla. İşte bu kadar kolay! Temel bilgileri öğrendikten sonra mimarlığın inceliklerini öğrenmeye hazır ol. 7 farklı dönemin inşaat sahalarını ziyaret edeceksin: Antik Mısır Antik Yunan ve Roma Antik Asya Avrupa Orta Çağı Avrupa Baroku Avrupa Art Nouveau Amerikan Art Deco Her dönem, inşa edilebilecek çok sayıda yeni mimari öğe içerir. Onları birleştirerek benzersiz tarihi yapılar inşa edebilirsin. Ayrıca her dönem yeni oyun mekaniği de sunar. Tüm mimari sırları keşfet! Özellikler: - Kendi tasarımlarını oluşturmak için yeni tariflerin kilidini aç. Farklı stilleri dene ve birleştir - Farklı dönemlerde seyahat et ve mimari aracılığıyla kültürü keşfet - Esnek ilerleme sistemiyle kendi tarzını bul - Arkadaşlarınla oyna!