Bread & Fred
Bread & Fred, iki oyuncunun işbirliği yaparak karlı bir dağın zirvesine tırmanmak için atlamaları gereken zorlu bir kooperatif platform oyunudur. Her atlayışta hassasiyet gerektiren, sinir bozucu ve bazen çılgın tırmanışta Bread ve Fred olarak oynayın. Her inişinizde zirveye bir adım daha yaklaşacak ve platform oyununu ustalaşmaya bir adım daha yaklaşacaksınız, ancak dağdan düşüşünüz daha da uzak olacak. Penguen Mekanikleri: - Uzak platformlara ulaşmak için sallanın! Bread ve Fred birbirlerine bağlıdır. Bu, sadece birlikte düşeceğiniz anlamına gelmez, aynı zamanda momentumdan yararlanarak birbirinizi tek bir penguenin atlayabileceğinden daha uzağa sallayabilir ve itebilirsiniz. Birinizin yere tutunmasını sağlayın, yoksa ikiniz de düşersiniz! - Mümkün olduğunca uzun süre duvarlara tutunun! Penguenlerin küçük elleri pek iyi değildir, ancak partnerinizle birlikte birkaç saniye duvara tutunarak sallanabilir ve bir sonraki engeli aşabilirsiniz. Ancak dikkatli olun. Bu penguenler tombul olduğu için uzun süre tutunamazsınız. Hızlı davranın! - Tek oyunculu mod! Penguen arkadaşınızı bulamıyor musunuz? Halatınızı Jeff'e (bir kayaya!) bağlayın ve onun yerine onu kullanın! Tırmanış tamamen size ve becerinize bağlı olacak, ama bu aynı zamanda düştüğünüzde suçlayacak kimse olmayacağı anlamına da geliyor... Efsanelere göre, bu becerilerle birkaç penguen kahraman zirveye ulaşmayı başarmış. Siz de onlardan biri olacak mısınız? Her düşüş acıtacak, ama bundan ders çıkarmaya ve gülmeye çalışın. Her atlayışı dikkatlice düşün ve zirveye ulaşmak için penguen becerilerini ustalaştır. En çılgın tırmanıcılar için Bread & Fred, rekabet edebileceğin ve gezegendeki en iyi penguenler olarak taç giyebileceğin bir hız koşusu modu içerir. Dağ seni bekliyor. Görevinizi tamamlayın. Birbirinizle işbirliği yapın ve dağın tepesine kadar çıkabileceksiniz. Sadece (çok fazla) düşmemeye çalışın. İyi şanslar!!