Braid, Anniversary Edition
Bir döneme damgasını vuran bağımsız oyun "Braid", yenilenmiş görselleri ve geliştiriciler tarafından yapılan yorumlu anlatımıyla tekrar karşında. Platform bulmacalarının üstesinden gelmek için zamanı bükmeye hazır mısın? Şehirdeki evinden ayrılma ve zamanın bir tuhaf aktığı bu birbirine bağlı dünyaları aşma vaktin geldi, zira Prenses kurtarılmayı bekliyor. Üstelik çıktığın bu yolda sana musallat olmaya devam edecek anılar ve pişmanlıklar da cabası... Ödüllü platform oyununun bu özel Anniversary Edition versiyonunda elden geçirilmiş yüksek çözünürlüklü grafiklerin, yeni ses efektlerinin ve kapsamlı bir sesli anlatımın keyfini çıkarabilirsin. ZAMANI MANİPÜLE EDEREK İLERLEMEYE VAR MISIN? Rengârenk ortamlarla dolu bu dünyaları aşabilmek için zamanı durdurman, geri sarman ve uygun şekillerde lehine kullanman gerekecek. Engellerden kaçınmalı, kapıların kilidini açmalı ve yapboz parçalarını toplayarak birleştirmelisin. Bulmacaların birinde takılırsan da canını sıkma, yoluna devam edip daha sonra geri dönebilirsin. OYUNA YENİ BİR RENK KATAN GÖRSELLER Aslına sadık mücadeleleri ve muazzam müzikleriyle Braid, özünden hiçbir şey kaybetmedi. Özenle tasarlanmış dünyaları, yeniden boyanmış piksellerle yüksek çözünürlükte tekrar hayat buluyor. Yepyeni görsel detaylar, hareketli fırça darbesi efektleri ve yeniden düzenlenmiş seslerle oyun dünyasında kaybolmaya hazır ol. İŞİN BİR DE PERDE ARKASI VAR Peki bir oyuna dâhil edilen gelmiş geçmiş en kapsamlı geliştirici yorumunu keşfetmeye ne dersin? Geliştirici Jonathan Blow, sanatçı David Hellman ve "Braid"in yaratıcı ekibinin daha birçok üyesi tarafından yapılan 12 saati aşkın bir açıklama ve röportaj seni bekliyor olacak. Bu açıklamalara ulaşmak için hem yeni hem yeniden tasarlanmış klasik bulmacalarla dolu yeni bir oyun içi dünyayı ziyaret etmen yeterli. - Bir Thekla, Inc oyunu.