Bot Gaiden
Giorqio ve onun robot yandaş takımından altın kafataslarını geri almaya çalışan Robyu ve Bytron ninjabotları kontrol et! Aksiyon, zamanlama ve hızdan ibaret olan Bot Gaiden korkaklara göre bir oyun değil! Robyu ve Bytron ninja robotlar, Giorqio'nun 6 Robot Yandaşı tarafından çalınan kafataslarını geri almak için zamanla yarışıyorlar. Yollarına çıkan her şeyi keserek hedeflerine çabucak ulaşmaları gerekiyor. Robot Yandaşlar kafataslarına maruz kaldıkça zamanla daha da güçleniyorlar. Ne kadar hızlı gidersen, onlarla dövüşün o kadar kolay olur! Yine de hızlı gitmek kendini tehlikeye atmak ve her bölümdeki en etkili yolu bulmak anlamına geliyor. Bot Gaiden, oyun beceriniz ne kadar uyumsuz olursa olsun birlikte oynamak için tasarlanan bir oyun deneyimidir. Oyun oynamayı yeni öğrenen bir çocuğun mu var? Takım olun. Aksiyon oyunlarını hiç beceremeyen bir arkadaşın mı var? Çağırın gelsin! Partnerinin yanına istediğin zaman ışınlanabilirsin. Oyuncular anında partnerlerine yetişebilir ve tecrübeli oyuncular partnerlerine anında yardımcı olabilirler.