Blue Prince
Değişen odalara sahip gizemli bir malikâne olan Mt. Holly'ye hoş geldin. Blue Prince ile gizemi, stratejiyi ve bulmacayı uyum içinde bir araya getirerek öngöremediğin bir macera oluşturan, türünün ötesine geçen bir deneyime adım atacaksın. Keşif dolu adımların seni söylentilerdeki 46. Oda'ya götürecek mi? KENDİ YOLUNU KENDİN ÇİZ Mt. Holly'de kapalı bir kapıya ulaştığında, o kapalı kapının ardında ne belireceğine sen karar vereceksin ve aldığın her karar malikânede ilerlediğin yolu şekillendirecek. Her kapı, kendine ait mücadelelere ve sırlara sahip yeni ve heyecan verici odalara açılabilir. Ancak ne çizdiğine dikkat etmelisin, çünkü malikânenin mimarisi her gün değişiyor ve bugün gördüğün odalar, yarın göreceğin odalarla aynı olmayabilir. HER ADIMIN ÖNEMLİ Her gün kaydettiğin ilerleme çizmeye karar verdiğin odalarla ve o odalarda bulduğun aletlerle şekillenir. Oyunda bulduğun eşyalar evi daha derinlemesine keşfetmeye devam etmeni sağlamak için birçok yaratıcı şekilde kullanılabilir ve her yeni günün getirdiği mücadelelerle başa çıkmak için benzersiz stratejiler geliştirmeni sağlar. Yine de dikkatle ilerle, çünkü her yeni günün başlangıcında ev eski haline dönecek ve yalnızca malikâne planına yapılan kalıcı geliştirmeler kalacak. Tabii ki bunlardan birini bulabilecek kadar zekice hareket ettiysen! TARİHİN YAZILDIĞI AN Mt. Holly'nin vârisi olarak hareketli koridorlarını keşfetmek ve 46. Oda'yı bulmakla görevlendirildin. Ancak çıktığın bu macera seni malikânenin derinliklerine götürdükçe olayın yüzeyinde kayıp bir odadan daha fazlası olduğunu bulmaya başlıyorsun. Şantajla, siyasi entrikalarla ve yerli bir çocuk kitabı yazarının gizemli şekilde kayboluşuyla örülü bir geçmişi araştır. Derine indikçe geçmişin göründüğünden bir o kadar yakın olduğunun farkına varacaksın.