Bloody Shooters Bundle
Bu paket içeriği: BUTCHER ve Lichtspeer: Double Speer Edition. BUTCHER hızlı temposu, 2D nişancısı, kana bulanmış aşk mektubuyla türünün kült klasiklerindendir. İnsanlığın son kalıntılarını silmek için programlanmış bir sayborg olarak tek amacın... hareket eden her şeyi imha etmek. Işın mızrağı fırlatma simülatörü LICHTSPEER antik germen geleceğini temel alan bir aksiyon oyunudur. 2 oyunculu işbirliği modu dahil! Işın mızrağınızı alıp, bir Germonaut’a dönüşün ve germen mitleriyle dolu diyarda bir uçtan diğerine yol alın. Stilinizle hayatta kalın, şanınız ve güçlü Tanrıların eğlencesi için savaşırken gücünüzü arttırın. Nişan al. Fırlat. Öldür. Öl. Bu LICHT Tanrılarının arzusu. Bu LICHTSPEER.