Blitz Breaker
Sevimli piksel sanat tarzında özgürlüğe giden yolda zıplayarak ve fırlayarak ilerleyin! Blitz adındaki robotun rolünü üstlenin ve sizi üreten, çılgın entrikalarla dolu bu fabrikadan kaçmaya çalışın! Blitz Breaker, temposu hızlı bir platform oyunudur ama bir sürprizi var; Blitz koşamıyor. Bu da demek oluyor ki gittiğiniz her yere zıplamanız ve havada fırlamanız, duvarlardan sıçrayarak tehlikeli fabrikanın sınırları içinde yolunuzu bulmanız, tuzaklardan ve düşman silahlarından kaçmanız, barikatları paramparça etmeniz ve stratejik düşünmeniz gerekiyor. Olay zamanlamada! Zıplama ve 4 yönlü fırlama becerilerinizi ustalaştırın ve Blitz'e giydirilebilen kafaların kilidini açabileceğiniz yıldızlar kazanın. Yol boyunca daha da zorlu mücadelelere ulaşmak için sırları keşfedin ve portallar açın. Dost canlısı bilgisayar yardımcınız Chip'in yardımıyla, Blitz'i özgürlüğe ulaştırmak için sevgiyle hazırlanmış yüzden fazla bölümü geçmeniz gerekecek!