Blast 'Em Bunnies
Silahlarını geliştirmek için tavşanları havaya uçur ve jetonları topla. Tavşan deliğini saldırılardan koruyabilecek misin? Havuç tüfeği kullanarak tavşanları hakla, otomatik karpuz silahıyla postlarını yüz ya da çalı fasulyesi lazeriyle dehşet saç. Onlardan olabildiğince çok yok etmek ister misin? Şalgam havanı maksimum sıçratma zararı verir. Bu yetenekli pamuk kuyruklular, çeşitli şekil ve boyutta olabilir. Hatta bazıları uçabilir, o yüzden bu barbar tavşan grubuyla baş etmek için cephaneliğindeki tüm silahlara ihtiyacın olacak. Nasıl kötü kalpli oldukları, nereden geldikleri ve uçmayı onlara kimin öğrettiği bir sır. Ama tavşan bulmacalarıyla harcanacak vakit yok, hemen favori silahını al ve... Tavşanları Havaya Uçur! Jetonları vurarak topla ve sonra yeni silahlara, seviye artırımlarına, mühimmat tiplerine ya da sağlığını iyileştirmek için harca! Muhteşem yeni arenalara gir ya da indirilebilir arena ve kaplama paketleriyle tavşanların görüntüsünü kişiselleştir. Sağ Kalma modunda ne kadar dayanabilirsin ve Katliam modunda kaç tavşan öldürebilirsin?! Havuç tüfeğini, otomatik karpuz silahını, şalgam havanını ya da çalı fasulyesi lazerini kap ve cevabı bul!! Sağ Kalma modunda 4 adet (Kolay, Normal, Zor ve Çok Zor), Katliam modunda ise 3 adet (Normal, Süper, Ultra) zorluk seviyesi bulunur. Hepsini tamamlayabilir misin?