Beyond Galaxyland
Klasik bilim kurgu filmlerinden esinlenen Beyond Galaxyland, galaksiler arası yıldızlarda geçen 2,5D macera rol yapma oyunudur. Lise öğrencisi Doug'ın, Dünya'yı kurtarmak için "Galaxyland" adı verilen hayvanat bahçesi benzeri güneş sistemi gezegenlerinde çıktığı maceraya katıl. Sevilen eski RYO maceralarına yeni bir yaklaşımla bambaşka bir serüvene hazırlan. Her yeni gezegenin ilgi çekici karakterlerle, acımasız düşmanlarla ve daha başka sürprizlerle dolu olduğu bereketli ormanlardan, neon ışıklandırmalı şehirlerden ve sibernetik kumarhaneler arasından uçarak geç. Doug'ın evcil hayvanı tabanca kullanan kobay Boom Boom ve bilinçli robot Martybot ile birlikte, "The End" olarak bilinen kudretli varlık Evren'i ele geçirmeden önce ona karşı gezegeni korumak için mücadele etmelisin... Çok da büyük bir sorun değil yani. Klasik Bilim Kurgu Macerasına Yeni Bir Yaklaşım! Aksiyonun tam ortasına atılacağın, seni sudan çıkmış balığa döndürecek heyecan ve sürprizlerle dolu retro bilim kurgu macerasını ilk elden deneyimle! Kahkahalar, kayıplar, tehlikeler ve arkadaşlıklar... Beyond Galaxyland'de hepsi var ve bazıları göz kamaştırıcı neonla donatılmış piksellerle kaplı. Sıra Dışı Gezegenlerin Olduğu Güneş Sistemini Keşfet Her birinin kendine has görevleri, çevresel bulmacaları ve dünya dışı karakterleri olan Arcos'un karla kaplı ovalarından Erros'un orman vadilerine, Neo'nun neonla parlayan şehirlerinden Xalm'ın çorak çöl kumullarına kadar uzanan benzersiz gezegenlerden oluşan bu kozmik kümeyi keşfet. Taktiksel Sıra Tabanlı Savaşta Kozmik Düşmanları Alt Et Stratejik sıra tabanlı savaşlarda hasarı azaltmak için zamana duyarlı savunma mekaniklerini kullanarak galaktik düşmanlarla mücadele et. Her ekip üyesi birçok kabiliyete sahiptir ancak ilave taktiksel avantaj kazanmak için savaş öncesi gizlice düşmanlarını araştırarak güçlü ve zayıf noktalarını öğren. Destansı Baş Düşman Savaşlarını Deneyimle Her gezegenin kendine has tehlikesi var ancak hiçbiri dünya dışı yolculuğun boyunca karşılaşacağın dev uzay ejderhaları, et yiyen çiçekler ve her şeyi bilen biyonik devasa yaratık Anne Beyin gibi destansı baş düşmanlar kadar tehlikeli değil. Savaşta Kullanmak için Düşmanları Yakala Her biri kendine has kabiliyetlere sahip birçok garip ve harika canavarı daha sonra savaşta kullanmak için yakala. Her birini yakalayacak mısın?