Bear With Me: The Complete Collection
Bear With Me: The Complete Collection; yeni The Lost Robots tanıtıcı bölümüyle önceden yayınlanan tüm bölümleri içerir. Bu koleksiyon, eski klasik oyunu deneyimlemek isteyen oyuncular için kusursuz bir seçimdir. Daha büyük, daha kötü bir gizemi çözmek için ipuçlarını toplarken; karanlık sorgulamalar, alaycı şakalaşmalar ve zorlayıcı bulmacalar mağazada kahramanlarımızı bekliyor. Anımsatıcı bir film müziği, samimi anlatımı ve eşsiz çizilmiş 2 Boyutlu animasyonlu sanat tarzı içeren ve etkileyici bir karanlık film tarzıyla vurgulanmış Bear With Me, oyuncuları, duygusal bir hız treniyle kahramanlarımızın kaderlerini belirleyecek bir yolculuğa çıkaracak.