Battle Brothers
Battle Brothers, metanetli, düşük takatli bir ortaçağ fantezi dünyasında paralı asker birliklerini yönettiğiniz sıra tabanlı taktiksel bir RYO. Protokollere uygun olarak oluşturulan açık dünya kampanyasında nereye gideceğinize, kimi kiralayıp kiminle savaşacağınıza, hangi sözleşmeleri kabul edeceğinize ve adamlarınızı nasıl eğitip donatacağınıza siz karar verin. Kanlı savaşlarda zafere doğru giderken onları yönetmek için gerekli niteliklere sahip misiniz? Oyun, stratejik bir dünya haritası ve taktiksel savaş tabakasından oluşuyor. Dünya haritasında, size güzel para kazandıracak sözleşmeleri elde etmek için özgürce yolculuk yapabilir, yağma yapmaya değer yerler, kovalamaya değer düşmanlar bulabilir ve yeniden ikmal yapıp adam kiralayacağınız şehirler bulabilirsiniz. Burası aynı zamanda Battle Brothers’ı yönettiğiniz, seviye atladığınız ve donattığınız yer. Düşman tarafla karşılaştıktan sonra oyun, detaylı sıra tabanlı tarzdaki esas savaşın gerçekleşeceği taktiksel haritaya geçecek. Protokollere uygun olarak oluşturulan açık dünyada ortaçağ paralı asker birliklerini yönetin. - Tarihi ekipman ve vahşi yaralanmaların olduğu karışık sıra-tabanlı taktiksel savaşlarda mücadele edin. - Kalıcı ölüm. Savaşta ölen tüm karakterler ölü kalır - zombi olarak geri dönmedikleri sürece. - Tüm karakterler kendi özgeçmişleri ve özellikleri ile gelir. Kekeleyen bir fare avcısı mı, açgözlü bir cadı avcısı mı yoksa ayyaş bir reddedilmiş soylu mu istersiniz? - Sınırlayıcı sınıf sistemi olmadan karakter geliştirme. Her karakter savaş ile tecrübe kazanır, seviye atlar ve güçlü ikramiyeler kazanabilir. - önemli olan donanım. Eşsiz beceri kazandıran çeşitli silahlar - kalkanları balta ile ikiye ayırın, topuz ile düşmanları sersemletin, mızraklardan mızrak duvarı örün ve savaş çekici ile zırhları parçalayın. - Çeşitli düşman grupları. Tüm düşmanlar eşsiz bir donanıma, beceriye ve AI davranışına sahiptir. - atmosferik karşılaşmalar ve savaş dışında zor kararlar gerektiren dinamik bir etkinlik sistemi. - Üç büyük oyun sonu krizi - soylular arası savaş, yeşilderili istilası ve zombi afeti - büyüyen bir tehdit oluşturuyor. - Tam iki saat süren orkestra müziği.