Barbarous: Survivor's Quest
Diyar, aç orklar, iskeletler, hayaletler, fareler ve diğer tehlikeli yaratıklar tarafından istila edildi ve yalnızca en güçlüler ayakta kalacak! Düşman dalgası üstüne dalgayla savaş, güçlü bosslarla yüzleş ve kahramanını durdurulamaz hale gelene kadar geliştir. Her koşu yeni bir meydan okumadır! Yükseltmelerini akıllıca seç ve ilerledikçe buildini şekillendir. Hazine sandıklarını aç, deneyim topla ve düşman dalgaları güçlenirken savaşta kal. İstatistiklerini geliştir, güçlü silahların kilidini aç ve kaosun içinden yolunu açarken değerli ödüller topla! Özellikler: - Orklar, iskeletler, hayaletler, fareler ve daha fazlasından oluşan dalgalarla savaş - Güçlü bosslarla yüzleş ve değerli ödüller kazan - Çok sayıda silah ve eşya ile buildini şekillendir - Ekipmanını yükselt ve geliştir! - Güçlen ve nihai kahraman ol Hort seni ezip geçmeden önce ne kadar dayanabilirsin?