Assassin's Creed Black Flag Resynced
Şimdi ön sipariş verin ve özel Blackbeard's Crimson Pack bonusunu edinin. Edward için bir kostüm, bir kılıç ve bir tabanca içerir. KORKUNÇ BİR KORSAN OLUN Jackdaw'un kaptanı Edward Kenway olarak düşman gemilerine binip onları batırarak düşmanlarınızı korkutun. Kalabalığa karışın veya cesur saldırılar düzenleyin; kılıçları, tabancaları ve Hidden Blade'i ustaca kullanarak sessizce düşmanları alt edin ya da şiddetli dövüşler başlatın. Tarihî korsan efsanelerinden oluşan bir kadroyla, Suikastçılar ve Tapınakçılar arasında yüzyıllardır süren çatışmanın ortasında imparatorluklara meydan okuyun. GELİŞTİRİLMİŞ BİR DENEYİM İÇİN YENİDEN TASARLANAN KLASİK Savaş, daha dinamik karşılaşmalar için yeniden tasarlandı, savuşturma ve yere serme hareketleri öne çıkarıldı. Gizlilik ve parkur ise daha akıcı kaçışlar ve suikastlar için geliştirildi. Jackdaw'u sürekli olarak geliştirin ve yeni alternatif ateş modları içeren gelişmiş deniz mekanikleri ile güçlü düşman gemileriyle yüzleşin. Oynanış kalitesini iyileştiren eklemeler, önceki sorunları da gidererek deneyiminizin iyileştirilmesini sağlar. DAHA ÖNCE HİÇ GÖRÜLMEMİŞ HÂLİYLE KARAYİPLER Açık denizlerde yelken açarken ya da vahşi topraklarda seyahat ederken en yeni Anvil motoruyla oluşturulmuş kusursuz bir açık dünya keşfedin. Fırtınalı sularda cesurca yelken açarken, su altı batıklarına dalarken veya yoğun tropikal ormanlarda ilerlerken muhteşem manzaraların tadını çıkarın. Dolby Atmos ve ışın izleme gibi özelliklerle zenginleştirilen her sahne daha sürükleyici hâle geliyor ve dünyanın güzelliğini hayata geçiriyor. EDWARD'IN MACERASI GENİŞLİYOR Orijinal hikâyenin üzerine inşa edilen Assassin’s Creed Black Flag Resynced, özel yeni içerikler sunuyor. Tanıdık yüzler geri dönüyor, Blackbeard ve Stede Bonnet gibi hayranların en sevdiği karakterlere adanmış yeni hikâyeler bulunuyor. Ana hikâyenin bir parçası olarak üç subay da yolculuğunuza katılıyor. Dolayısıyla beklenmedik müttefiklerle karşılaşmaya hazır olun. Yeni denizci şarkıları, evcil hayvanlar, fotoğraf modu gibi sürprizler ve daha fazlası sizi bekliyor. Çevrim içi özelliklere erişebilmek için internet bağlantısı, Ubisoft hesabı ve Microsoft Hesabı gereklidir.