Artifex Mundi First Encounter Bundle
Artifex Mundi oyunlarını bu özel ve farklı temalarla keşfedin! Büyülü harabeler ve hayvanların yanı sıra gizemlerle dolu sihirli bir ormanın derinliklerini araştırın. Şeytan Boruta'nın saklı diyarı ile birlikte Slav Mitolojisi'nin diğer kötü yaratıklarını da ortaya çıkartın. Genç bir kadını korkunç bir kaderden kurtarmak için karnaval aynasının öteki tarafındaki çarpık dünyaya girin.