Anomaly Agent
Ajan 70 ile dünyanın dengesini bozan anomalileri durdur! Akılda kalıcı karakterleri, özel Anomaly Boss’ları, sürprizler barındıran hikâyesi ve akıcı oynanışıyla sevmeni umduğumuz bir oyun geliştirdiğimize inanıyoruz. Umarız oynadığın süre boyunca keyif alırsın.