Alone in the Dark - Pre-Order
Alone in the Dark'ı ŞİMDİ ön sipariş verin ve Derceto 1992 Kostüm Paketi'ni elde edin Psikolojik Korku, klasik hayatta kalma-korku oyunu Alone in the Dark'ın yeniden uyarlamasında Güneye Ait Gotik öğelerle buluşuyor. Çığır açan orijinal oyuna aşk mektubu niteliğindeki bu oyun, iki kahramandan birinin gözlerinden akıldan çıkmayan bir hikaye deneyimlemenize olanak tanıyor. Edward Carnby veya Emily Hartwood olarak oynayın ve çevrenizi keşfedin, canavarlarla savaşın, bulmacaları çözün ve Derceto Manor'ın rahatsız edici gerçeklerini ortaya çıkarın... 1920'lerde güneyde Emily Hartwood'un amcası kayboldu. Özel dedektif Edward Carnby ile Derceto Manor'a, bir şeylerin gizlendiği bir akıl hastası evine doğru yolculuğa çıkıyor. Garip sakinlerle, kabus gibi alemlerle, tehlikeli canavarlarla karşılaşacak ve sonunda güçlenmekte olan kötülüğün gizli planını keşfedeceksiniz. Gerçeklik, gizem ve deliliğin birleştiği yerde temel inançlarınızı zorlayacak bir macera sizi bekliyor. Kime güvenebilirsiniz? Neye inanacaksınız? Bir sonraki adımınız ne olacak?