Aleesha's Tower
Aleesha adında genç bir kadın, büyücülükle suçlanarak avlandı ve öldürüldü. Yıllar sonra, tüm insanlıktan intikam almak için geri dönüyor... ve onu durdurmak sana düşüyor! Aleesha's Tower, 80'ler ve 90'ların arcade klasiklerinden esinlenerek geliştirilmiş bir aksiyon platform oyunudur. Oyunda bir savaşçı olarak, Aleesha'nın yarattığı kötü ordunun tüm insanlığı yok etmesini engellemelisiniz. Her birinin sonunda benzersiz bir boss bulunan 6 farklı senaryoyu geçin. Güvenilir kılıcınız ve kalkanınızın yanı sıra, yolculuğunuzu tamamlamanıza yardımcı olacak çeşitli yardımcı silahlar da bulacaksınız.