Agent Fall
Yana doğru ilerlemeli atış oyununda içeri sız ve etrafı yakıp yık! Çölün ortasındaki gizli bir askerî üste tuhaf düşman faaliyetleri saptandı, bunu araştırma vazifesi de sana düştü! Agent Fall, eski tarzda yana doğru ilerlemeli bir atış oyunudur. Kumlu çöllerden jet hangarlarına, esrarengiz laboratuvarlardan su yollarına kadar çeşitli platform bölümlerini deneyimle. 4 farklı ajandan birini seç ve bu “bul ve yok et” görevinde öldürme yetkini kullanarak üssün içine sız! Düşman askerlerine karşı savaş, koş, zıpla, merdivenlerden tırman ve çevrenden faydalan. Platformları tırmanarak avantaj elde et, istediğin yönde ateş et, el bombası fırlatarak ya da petrol varillerini patlatarak düşmanları etkisiz hâle getir, sona bu casusluk öyküsünde ekibinle bir araya gel. Görevleri ister yalnız başına ister arkadaşınla yerel eşli modda tamamlayabilirsin!