Aery - Midnight Hour
Aery - Midnight Hour'da Drakula'nın konuşmasını duyduktan sonra şeytanların Cadılar Bayramı partisine giden yolculuğunda küçük bir kuşu oynuyorsunuz. Küçük bir kuş olarak yolculuğunuzun tadını çıkarın ve güzel ve korkutucu küçük sırlarla dolu bir dünyayı keşfederken uçma hissinin tadını çıkarın. Dünyanın her alanında, hedefinize giden yolu hatırlamak ve hikayede ilerlemek için belirli miktarda hafıza parçası bulmalısınız. Tüm hafıza parçalarını bulduktan sonra bir sonraki alanı keşfetmekte özgürsünüz.