Aery - Heaven & Hell
Aery – Heaven & Hell, insan ırkının tutkuları ve korkuları üzerinden soyut yolculuğunda uçan, tanrı benzeri bir yaratığı kontrol ettiğiniz, hikaye odaklı bir 3D uçuş keşif oyunudur. İnsanlar hakkında daha fazla şey öğrenme macerasında, belirli bireylerin birçok kişisel cennetinden ve cehenneminden geçeceksiniz. Oyun huzurlu, felsefi ve rahatlatıcı bir deneyimdir ve stres ve güçlükle dolu bir günün ardından dinlenmek için ilginç bir meta hikaye, uçma hissi ve şiddet içermeyen eğlenceli bir oyun sunar.