Aery - Cyber City
Aery Cyber City'de sevgili arkadaşını kaybettikten sonra bir yuva bulmak için yolculuğa çıkan küçük bir kuşu oynuyorsunuz. bilinmeyen, dev ve güzel ortamları keşfedecek ve güzellik ve küçük sırlarla dolu bütün bir dünyayı keşfederken uçma hissinin tadını çıkarabileceksiniz. dünyanın her alanında, hedefinize giden yolu hatırlamak ve hikayede ilerlemek için belirli miktarda hafıza parçası bulmalısınız. Tüm hafıza parçalarını bulduktan sonra bir sonraki alanı keşfetmekte özgürsünüz.