Aery - Calm Mind
Aery - Calm Mind, zihninizi ve ruhunuzu rahatlatmak için tasarlanmış etkileşimli bir oyun deneyimidir. Küçük bir kuş rolüne atlıyor, güzel manzaraları keşfediyor ve küçük kuş arkadaşınızın eksik tüylerini topluyorsunuz. Düşman veya herhangi bir tehlike olmadığı için arkanıza yaslanıp manzaranın ve uçma hissinin tadını çıkarabilirsiniz. Zorluklarla dolu yorucu bir günün ardından rahatlamak ve sakinleşmek için harika bir oyundur. Her seviyenin iki bölümü vardır. Genel temaya ilk giriş ve biraz daha zaman kazandıran ve bölgenin güzelliğinin tadını çıkarmak için biraz daha zaman veren ikinci bir giriş. Tabii ki, kendinizi rahatlatmak için en çok yardımcı olduğunu düşündüğünüz seviyeyi her zaman seçebilirsiniz. Çoğu seviye oldukça hızlı bir şekilde tamamlanabilir, böylece çevreyi keşfetmek için özgürce zaman harcayabilirsiniz, ancak kısa bir huzur ve eğlence anı arıyorsanız çok uzun süre kalmak zorunda değilsiniz.