Ad Infinitum
İki gerçeklik arasında hapsolmuş halde, aile evinin duvarları ve Birinci Dünya Savaşı'nın cepheleri arasında dolanırken yitip gidiyorsun. DÖNGÜYÜ KIR Savaş dediğimiz bu kâbus bir gün sona erecek mi? Sonunda huzuru bulabilecek misin? Ad Infinitum'da Birinci Dünya Savaşı'ndaki dehşetin musallat olduğu bir Alman askerini oynuyorsun. Aklın, aile evindeki hatıralar ve cephedeki siperler arasında gidip gelirken bu bitmek bilmeyen ıstırap döngüsüne bir son vermeye çalışıyorsun. DÜŞ VE GERÇEKLİK ARASINDA Yıkık dökük, kimselerin olmadığı bu koca evin içinde, gençlik yıllarından beri hiç değişmemiş yatak odanda uyanıyorsun. Sonra bir anda kendini dehşet verici yaratıklarla çevrili halde bir başına siperlerde buluyorsun. Gerçeklik ile kâbusu birbirinden ayırt edemezken travmaları ve şeytanlarıyla yüzleşen bu adamın hikâyesine kendini kaptıracaksın. GERÇEK OLAN KÂBUSLAR Zihninin derinliklerinde tarif edilemeyecek kadar korkunç kâbuslar gerçek oluyor. Ölümcül tuzaklar ve kan donduran yaratıklardan kaçmak için karşına çıkan her canavarı anlamalı ve bulmacaları çözmelisin. En ufak ayak sesini bile duyabilen kör şeytanlardan, karanlıkta ilerleyen biçimsiz kuklalara kadar her köşe başında farklı bir dehşet seni bekliyor. PARÇALANMIŞ BİR AİLE Savaşın etkileri, cepheden ne kadar uzakta olursa olsun hissediliyor. Bir yandan Birinci Dünya Savaşı'yla parçalanan ailenin sakladığı sır perdesini aralarken bir yandan da geçmişini hatırlamaya çalışmalısın. Evinin duvarları ve Sahipsiz Toprakların dikenli telleri arasında keşif yaparak bilmeceleri ve bulmacaları çözmeli, savaşın harap ettiği bu Alman ailenin hikâyesini açığa çıkarmalısın.