Active Soccer 2 DX
Mobil sürümün olağanüstü başarısının ardından, Active Soccer serisi geri döndü ve şimdi Xbox One'da da oynanabiliyor! Active Soccer 2 DX, büyüleyici oynanabilirliği ve öğrenmesi kolay/uzmanlaşması zor kontrolleriyle tempolu bir oynama deneyimi sunan heyecan verici bir futbol oyunu. Active Soccer 2 DX'de oyunun tüm kontrolü sende; önceden ayarlanmış goller veya CPU tarafından alınan kararlar yok! Active Soccer 2 DX, farklı uluslararası ligleri, kupaları ve şampiyonaları içeren eksiksiz bir kariyer moduyla geliyor. 5'inci ligdeki bir İngiliz takımının menajeri olduğunu hayal et - belirli bir bütçen var ve oyuncu satın alarak, taktik geliştirerek, takımı yöneterek ve gerçek maçlar yaparak daha yüksek liglere çıkmaya çalışıyorsun! - 8 taneye kadar yerel oyuncuyla çok oyuncu modu - Dünyanın dört bir köşesinden 850 takımı (kulüp ve milli takım) ve özel becerilere sahip 22.000 oyuncuyu destekleyen kariyer modu - Klasik takımlar ve yüzlerce efsanevi oyuncu - Müsabaka tasarlayıcısı - Takım düzenleyicisi - Değişken hava koşulları - Farklı kamera açıları: Dikey, yatay veya diyagonal açıda oynayabilirsin - Chris Huelsbeck tarafından hazırlanmış müzikler - Olağanüstü eğlence!