Across the Obelisk - Starter Set
Starter Set ile Across the Obelisk yolculuğuna en iyi şekilde başla! Bu temel bundle, Across the Obelisk temel oyununu, beğenilen genişleme Sands of Ulminin'i, ve Amelia, the Queen'in yer aldığı kahraman paketini bir araya getiriyor. Sands of Ulminin ile gelen yeni bölge ve Amelia, the Queen'in ek tüyler ürpertici yetenekleri, maceran için sana tam aradığını vererek baştan itibaren çok yönlü ve eksiksiz bir deneyim sunacak. Across the Obelisk Her seçimin önemli olduğu co-op roguelite deste oluşturucuda yola çık! Etkileyici güçte desteler oluştur. Tek başına veya en fazla üç arkadaşınla yolculuk et. Grubunu başarıya ulaştıracak bir plan yap, taktiksel savaşta güçlü düşmanlarla yüzleş ve Across the Obelisk'te Senenthia krallığını kurtar! Sands of Ulminin Çöl kanyonlarında bir yolculuğa çık, antik piramitlerin arasına dal ve 2. veya 3. Bölüm olarak oynanabilen heyecan verici yeni bir bölgede Sands of Ulminin'in derinliklerine meydan oku. İki yeni kahraman, Laia ve Navalea, dinamik çift sınıf seçeneklerinin yanı sıra kilidi açılabilir evcil hayvanlarla birlikte sana katılıyor. Yeni düşmanlar ve boss'larla karşılaş, yeni eşyalar donan ve Ulminin piramitlerinin çok katmanlı zindanında savaş. Çok oyunculu modda, tüm grubun yeni bölgeye erişebilmesi için sadece bir oyuncuda Sands of Ulminin olması yeterlidir. Amelia, the Queen Kayıp kızı prensesi arayan, Senenthia'nın yoldan çıkmış kraliçesi, bu Kahraman Paketiyle birlikte geri geliyor. Amelia, the Queen, ana özelliği soğuk hasar olan yeni büyü kartları ve yeni kaybolan kartlar ile birlikte geliyor. Grubunun liderliğini bizzat Kraliçe'nin üstlendiği Obelisk'in gizemini çözme maceranda Amelia, sadık arkadaşı Rifty ile macerana derinlik katıyor.