A Quiet Place: The Road Ahead
A Quiet Place: The Road Ahead, ölümcül yaratıkların istilasından sonra eşi benzeri olmayan bir hayatta kalma hikayesini vurgulayan, gişe rekorları kıran film serisinden esinlenen tek oyunculu bir korku macera oyunudur. Bu özel uyarlamada, kişiler arası aile çatışmalarının ortasında hain bir kıyamete katlanmak zorunda kalan genç bir kadının kendi içsel korkularıyla yüzleştiği yolculuğu deneyimleyin. Sinir Bozucu Atmosfer -- Sadece seslerle avlanan korkunç yaratıklardan saklanırken ve yanlarından gizlice geçerken sessizlik için çabalayarak gerçek dehşeti yaşayın. Anlatılmamış Hikaye -- Kıyamet sonrası yeni ve ürkütücü derecede sakin ortamda hayatta kalmaya çalışan bir genç olarak A Quiet Place film serisinden esinlenilen dramatik bir maceraya atılacaksınız.A Quiet Place film serisinden ilham alan dramatik bir maceraya atılın ve kıyamet sonrası yeni, ürkütücü derecede sakin manzarada gezinmeye çalışan genç bir kurtulan olun. Tekinsiz Yaratıcılık -- Çevrenizi gözlemleyerek ve çevrenizdeki araçlardan yararlanarak dünyada kendi yolunuzu keşfedin.