A Pixel Story
Bilgisayarının derinliklerindeki bir dünyada, benzersiz bir kahraman doğmak üzere. Işınlanma şapkaları ve alaycı yazılım, hırsız martılar ve çılgın operatörlerden oluşan bir platform ve tehlike hikayesi. Bu bir peri masalı değil; bir piksel hikayesi! Zorlayıcı platformlar, hileli tuzaklar, zeki bulmacalar ve komikliklerle bu Piksel Hikayesi, seni hem güldürüp, hem becerilerini test edecek bir oyun tarihi macerası. Sistemi kurtar; dünyayı kurtar!