A Fold Apart
Kağıtların katlandığı bir dünyada her hikâyenin iki tarafı vardır Lightning Rod Games, A Fold Apart'ı sunar: kağıtların katlandığı bir dünyada uzun mesafe ilişkilerinin duygusal yolculuğunu keşfe çıkan ödüllü bir bulmaca oyunu! Kariyer seçimleri yüzünden yolları ayrı düşen bir Öğretmen ve bir Mimar, uzun mesafe ilişkilerini ne pahasına olursa olsun yürütmek üzere birbirlerine söz verdiler. Çiftimiz ayrılığın getirdiği duygusal iniş çıkışları ve iletişim(sizlik)in sorunlarıyla baş etmeye çalışırken iki tarafın da hikâyesini deneyimleyin. Karakterlerimizin el yapımı dünyalarında kağıt bulmacaları çevirerek ve katlayarak çiftin bu ilişkideki duygusal engelleri aşmasına yardımcı olabilirsiniz. Peki sevgileri buna dayanabilecek mi..?