"Güvenlik bir yanılsamadır." Bazı hackerların tek istediği dünya yanıp kül olurken oturup izlemektir. Bu renksiz donanım paketiyle karanlık yanını ortaya çıkar. İçeriği: - Tam takım kıyafet öğeleri. - Araç boyaları. - Özel silah görünümleri. - RC cihazları için çıkartmalar. Kilidi açılan öğeleri herhangi bir hacker alanındaki Gardrop, Tamirhane veya 3D yazıcı gibi ilgili noktalardan alabilirsin.