Battlefield 3: End Game, bugüne kadarki en hızlı savaşlardan birini dört dev haritada sunuyor. Yeni arazi motosikletiyle düşman hatlarına ulaş ya da yeni hafif uçaksavar araçlarıyla havadan saldırılara karşı koy. Klasik Bayrağı Kaçırma oyun modunda hızlı saldırıları ve savunmaları koordine et. Yeni personel uçağı, birliklerin havadan hızlıca konuşlandırılmasını sağlayarak savaşın gidişatını değiştirecek.