8-Bit Adventures 2
8-Bit Adventures 2, klasik JRPG'ler hakkında sevdiğiniz her şeyi içerir. Ciddi, ilgi çekici bir hikaye; ilişkilendirilebilir, sevilmesi kolay karakterler; stratejik sıra tabanlı savaş; derin parti özelleştirmesi; unutulmaz bir film müziği; ve Airship tarafından katedilen ve 8-Bit'ten ilham alan canlı görsellerle hayata geçirilen büyük, fantastik bir dünya. İmkansız güçlere sahip, kötü muamele gören bir çocuk dünyayı yeniden şekillendirmekle tehdit ettiğinde, bir kahramanın ortadan kaybolması büyük bir macerayı ve hayatta kalma mücadelesini başlatır... Bir devam oyunu olsa da herkes bu yepyeni JRPG deneyimine katılabilir!