2064: Read Only Memories
Neo-San Fransisco, MS 2064. Gazetecilik ile mücadele etmek ile geçen hayatiniz dünyanın ilk sapient makinesi, Turing adında bir ROM (İlişki ve Organizasyon Yöneticisi) tarafından kesintiye uğrar. Bu tuhaf robot ile birlikte insanlığın ve teknolojinin örtüşen geleceklerinin arkasındaki şehrin sırlarını ortaya çıkarırken, rengarenk karakterli yerliler ile karşılaşıp çeşitli zorlukların üstesinden geleceksiniz. Neo-SF'de hayatta kalabilir misiniz? Yoksa gizemli bulmaca çözülmeyecek mi?